مهرخوبان

یادداشت های فتحی

مهرخوبان

یادداشت های فتحی

مهرخوبان
پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۰

نامه هایی از شهید

بسم رب الشهدا و الصدیقین
با عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و با صلوات بر روح مطهر شهدا، و درود به جانبازان و آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، چکیده ای از نامه های برادر شهید غلامحسین فتحی ، به یکی از دوستانش را تقدیم شما عزیزان می کنیم.

******************

تاریخ 26/3/64 از اراک به لشکر:

آنکه خجلت زده از کوه گناه هست منم +++++ آنکه کم قیمتش از یک پر کاه است منم

همرهان با لب خندان بپریدن ز جهان +++++ آنکه وا مانده  زیارانو ز راه هست منم

تکرار گناهان و معاصی ، شیرینی عبد واقعی بودن را از وجودم گرفته و انسانی بیخود و از خدا غافل شده ام ، و تکرار معاصی آنقدر زیاد شده که حتی از عبادت بجز عادت چیزی نصیبم نمی شود و اینست که محتاج به دعای بندگان عابد و عاشق هستم .

سلام بر میعادگاه عشق و ایثار ، شجاعت و توکل ، عبادت و زهد ، تعبد و تقرب ، سنگرهای مناجات و عبادت و نیایش که لحظه ای در آن مکان بودن، از عبادتها در مساجد و مراسم بهتر است.(وعده حق پیروزی است )

******************

تاریخ 26/6/ 64 از لشگر به اراک:

امیدوارم که در این ایام حزن و اندوه  اهلبیت و مومنین ، شما نیز در عشق مولا و سرور شهیدان بسوزید و بسوزانید.  و با یاد کردن مصائب و اندوه اهلبیت  (سلام ا... علیهم) اسلام و نهضت حسینی  زنده نگهدارید ، که شما با این عمل خیر، بهشت را برای خود واجب کردید. و ای کاش این حقیر در بین مجالس با عظمت و با شکوه شما بودم و از ناله ها و عزاداری های شما فیض میبردم و در اندوه اهلبیت با شما وکلیه مومنین به اندوه می نشستیم ، و در سوگ حسین (ع) و هجرعزیزانمان زانوهای غم و اندوه را در بغل گرفته و در آتش عشق آنها می سوختیم . و خداوند را شکر که محبت اهلبیت وبغض دشمنان آنها را در دل ما انداخت ، و امید که روز به روز بر این توفیق بیفزاید که این راه سعادت و کمال انسانی است ، که اگر تمام جن و انس در محبت علی (ع) بودند خداوند دوزخ و جهنم را نمی آفرید . امیدوارم که بدیها و خشونتهای ما را حلال کنید.

******************

تاریخ 9/4/65 از اراک به لشکر:

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک

امیدوارم که شما در آن حالات عرفانی و عاشقانه ای که در بین سنگرهای عرفان دارا هستید در مرحله اول اسلام و امام ، ودر آخر این حقیر روسیاه خدا را فراموش نکنید . در پشت جبهه زمزمه های جدید بگوش میرسد و به قول بچه ها بوی یک حرکت هایی می آید که انشاءا... شاهد آن عظمتها و رشادتهای لشگریان اسلام باشیم . افسوس که در بین آنها نیستم و شاید این امتحانی باشد.

******************

تاریخ 18/6/65 از لشگر به اراک:

با درود و سلام به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) که با نهضت خونینش اسلام را حفظ و به انسانها روش زندگی و هدف را نشان دادند . انشاالله با فرارسیدن ماه محرم و عشق  به حسین (ع) بر این اعمال اضافه شود. در این ماه است که محبت و عشق به حسین (ع) به حد اعلا رسیده و انسان در این روزهاست که  به مظلومیت حسین (ع) و اصحابش بیشتر پی میبرد امیدوارم که این حقیر را در این ایام فراموش نکنید . 

******************

تاریخ 3/8/65 از لشکر به اراک:

امیدوارم که در راه تحقق بخشیدن به دستاوردهای انقلاب سعی و تلاش خود را بکنید .

از بس که ببستم و شکستم توبه +++++ فریاد همی کند ز دستم توبه

دیروز به توبه ای شکستم ساغر +++++ امروز به ساغری شکستم توبه

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار .

در صورت تمایل مطلب کامل تر را از  اینجا ببینید

******************

به روح نورانی همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس ، بخصوص شهید غلامحسین فتحی صلوات و فاتحه تقدیم کنید

۹۰/۰۶/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی