مهرخوبان

یادداشت های فتحی

مهرخوبان

یادداشت های فتحی

مهرخوبان
شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۱

مصاحبه با خدا

سوال: لطفاخودتان رامعرفی بفرمائید؟

جواب:منم خدای یکتا،پروردگارجهانیان

سوال: خدایا دوست دارید به چه اسمی خوانده شوید؟

جواب:همه نامهای خوب ازآن خداست،باآنهاخدارابخوانید. اعراف/ 180

سوال: خدایا می توانم بپرسم چراما آدمها را آفریدی؟

جواب:من جن وانس رانیافریدم،مگرآنکه مرا به یکتایی پرستش کنند. ذاریات/56

سوال:چرا اینقدر احساس تنهایی می کنم؟

جواب: من نزدیکم.  بقره/186

سوال: توهمیشه نزدیکی من دورم...چطور به تونزدیک شوم؟

جواب: دردل خویش پروردگارت رابامدادان وشامگاهان باتضرع وترس باصدای بلندیادکن وازغافلان مباش. اعراف/205

سوال: دوست دارم بدانم چقدرباشما فاصله دارم؟

جواب:ماازرگ گردن به شما نزدیک تریم. ق/16

سوال:خدایادرحالی که برخی مردم مافقیرهستند،بعضی ها به فکرمنافع خودشان هستندوبه چیزدیگری جز پول نمی اندیشند برای آنهاچه پیامی دارید؟

جواب:کسانی که زروسیم ذخیره می کنندودرراه خدا انفاق نمی کنندآنها رابه عذابی دردناک بشارت ده،روزی آن طلاونقره درآتش گداخته شودوپیشانی وپشت وپهلوآنهارابه آن داغ کننددرآن روزبه آنهاگفته شوداین است نتیجه آنچه زروسیم برای خودذخیره می کردید.توبه/۳۴و۳۵

سوال:خدایا،باوجودآنکه مادشمنان زیادی دردنیا داریم که مجهزبه سلاح های مخرب هستند،آیاامیدی به پیروزی هست؟

جواب:آری مااینگونه اراده کردیم که برمستضعفین جهان منت گذاریم وآنان راپیشوایان حق ووارث آن قراردهیم. قصص/5

سوال:خدایا درخاتمه سخنی برای مردم دارید؟

جواب:مردم،خداترس وپرهیزکارباشیدکه زلزله روزقیامت بسیارحادثه بزرگ وواقعه عظیمی است. حج/1

۹۱/۰۶/۱۱
فتحی

اعتقادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی