مهرخوبان

یادداشت های فتحی

مهرخوبان

یادداشت های فتحی

مهرخوبان
يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

شورای همگرایی نیروهای ارزشی


اولین گردهمایی شورای همگرایی نیروهای ارزشی اراک- 27/2/94

منبع سایت دیار آفتاب

فتنه، خط قرمز نیروهای ارزشی/ نیروهای ارزشی آمریکا را دشمن شماره یک محرومان و مستضعفان می دانند

تاریخ انتشار27 اردیبهشت 94

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: کسی که بر محور ارزش های اسلامی، رهنمودهای امام(ره) و رهبری حرکت کند و انقلابی باشد نیروی ارزشی است. آمریکا دشمن شماره یک محرومان و مستضعفان است و هرگز گول لبخند آنها را نباید خورد.

به گزارش خبرنگار دیار آفتاب، حجت الاسلام سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اولین گردهمایی شورای همگرایی نیروهای ارزشی استان مرکزی که روز یکشنبه در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، گفت: انسان ها چه به صورت فردی و چه بصورت جمعی به مقدار توانایی خود در جامعه اثر گذار خواهند بود و بر همین اساس مورد ارزیابی قرار می گیرند.

تقوی اظهار کرد: این مسئله در سطح بین المللی نیز به همین صورت است. هر قدر ملتی قدرتمند و اثرگذار باشد در سطح بین المللی حساب جداگانه ای برای او باز می کنند ، که باعث می شود بتواند حرف خود را در منطقه بزند.

وی افزود: اگر امروز نمایندگان ملت ایران با اقتدار در حال مذاکره با پنج کشور بزرگ است نشان از اقتدار و تاثیرگذار بودن کشور ایران دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز آمریکا و سایر کشورهای غربی چه بخواهند و چه نخواهند ملت ایران در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و بحرین بدون اینکه لشکرکشی کند اثرگذار و تحول آفرین است.

تقوی به قیام مردم یمن نیز اشاره کرد و افزود: این قیام از موج انقلاب ایران برخواسته است و هرگز با بمب سرنگون نمی شود.

وی ادامه داد: نیروهای ارزشی برای اینکه بتوانند اثرگذار گذار باشند باید در کنار هم  و متحد و یک صدا باشند تا بتوانند یک مجموعه عظیمی را تشکیل دهند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه به تعریف نیروی های ارزشی پرداخت و گفت: کسی که بر محور ارزش های اسلامی، رهنمودهای امام(ره) و رهبری حرکت کند و انقلابی باشد نیروی ارزشی است.

تقوی با اشاره به اینکه هیچ ملتی با تفرقه و جدایی به نتیجه ای دست نیافته است، افزود: با وحدت و یکپارچگی می توان در جامعه اثر گذار بود و قدرت داشت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: برای اینکه در این شورا بتوانیم به اتحاد و همدلی برسیم باید منیت ها و خود شیفتگی ها را کنار بگذاریم و در سایه ولایت همه با هم فعالیت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم در مملکت مؤثر و اثرگذار باشیم و در جهت توسعه و در راستای خون شهدا گام برداریم باید در راستای ولایت حرکت کنیم.

تقوی به فلسفه تشکیل این شورا در کشور و استان ها اشاره کرد و افزود: این شورا به منظور جمع کردن افراد ارزشی در کنار هم تشکیل شده است تا در سایه وحدت و اتحاد بتواند اقدامات و برنامه های مؤثری انجام دهد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: امکان دارد این سوال مطرح شود که پشت پرده این شورا چیست؟ باید پاسخ داد این حرکت پشت صحنه و روی صحنه ندارد حرکت ما حرکت ولایی است. با هیچ رجال سیاسی نبسته ایم ما مقلدین رهبری هستیم و می خواهیم نشاط اجتماعی و سیاسی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است این سوال مطرح شود که این شورا مقابل دولت است که در این خصوص نیز باید گفت همان طوری که رهبری فرمودند ما هم از دولت حمایت می کنیم ولی فقط نقاط ضعف را با دلسوزی و شجاعت بیان می کنیم. ما هم دلمان می خواهد دولت موفق باشد.

تقوی با اشاره به اینکه در استان مرکزی شاهد این بودیم که دولت برای نیروهای ارزشی اهمیتی قایل نبوده است، گفت: از نماینده ولی فقیه در استان شنیدم در خصوص انتخاب استاندار هرچند به ایشان قول هایی داده شده است ولی طبق قول خودشان عمل نشده است.

وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در هر استان نماینده رهبری در استان است که باید حرمت ایشان حفظ شود. اگر دولت با نماینده ولی فقیه در استان هماهنگی نداشته باشد نمی تواند کاری انجام دهند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: نیروهای ارزشی آمریکا را دشمن شماره یک محرومان و مستضعفان می دانند و هرگز گول لبخند آنها را نمی خورند.

وی فتنه را خط قرمز نیروهای ارزشی عنوان کرد و افزود: افرادی در این جریان قصد براندازی نظام را داشتند. امیدورایم روزی اسنادی که هنوز منتشر نشده است منتشر شود تا مشخصات افرادی که در این جریان در پشته صحنه حضور داشتند برای همگان مشخص شود.


۹۴/۰۲/۲۷
فتحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی