مهرخوبان

یادداشت های فتحی

مهرخوبان

یادداشت های فتحی

مهرخوبان
پنجشنبه, ۹ تیر ۱۳۸۴

گمشده ی من

گمشده ی من

عمری است که می گردم

من گمشده ای دارم

می پویم و می جویم

دلخسته و بیمارم


ای - هرکه - بگو با من

از او چه نشان داری

یک راه نشانم ده

هر جا که گمان داری

ای - هرکه - مرا دریاب

می میرم از این دوری

دردی است چه جان فرسا

مشتاقی و مهجوری

هر جا سخن از او بود

آن سوی سفر کردم

با شوق وصال او

هر کوی گذر کردم

من گمشده ای دارم

بی تابم و بی تابم

آیا تو نمی دانی

او را زکجا یابم ؟  

                 « عارف »

۸۴/۰۴/۰۹
فتحی

گم شده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی